sportlov

måndagen spenderades med mormor i Uppsala, kom hem med ett par nya jeans och en bh :) käkade lunch på gyllende måsen. sen på kvällen så var jag med min familj, mys! <3 tisdagen började med en lång och härlig sovmorgon och den behövdes verkligen! sen så åkte jag till sjukhuset och där blev det en operation av nageltrång... skönt att få det gjort! sen åkte jag hem och kollade på min nya favourit serie, Arne Dahl. så himla bra! sen resten av detta sportlov så har jag legat på soffan ! :) idag är det fredag och det innebär en helg i karlholm :) hur mysigt som helst, blir nog mest lungt, pga tån, men en långpromenad med vilddjuret blir det nog! Nu så bär det av mot Tierp och en fika med mormor väntar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback