v 39

Måndag så bled det till att köra bil på morgonen och det gick super bra! :D sen for jag till skolan och satt där till lunch, blev en lunchdate med bästa Linnéa :) blev lasange och det smakade fint :) efter det så gick vi till ÖB och kollade runt ;) började historia lektionen 11.40 och slutade 12.40 :) så skönt att kunna gå när man vill. så tog 13.19 tåget hem och klippte grannens gräsmatta, gick super :) sen åkte jag upp till stallet och fred den finsate hästen! Silje gick super bra och det var kul att rida igen! Sen så pratade man lite med Lotta om att hoppa kaprifol och det hoppas jag blir av snart! Sak även se till att få hoppa Silje snart igen!
Tisdag blev hemma från praktiken idag pga magkramper "/ det är bättre nu efter lite mer sömn och en lugn dag hemma. Har även hunnit med att damsugit hela huset, tvättat och skalat potatis :) städade även sovrummet och nu sitter jag här och ska väl slå på en film snart.
Resten av veckan kommer spenderas i skolan och till att åka till stockholm :)
 
Jag älskar min fina prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0