Helgen ♥

Denna helg har varit helt underbar och den har spenderats tillsammans med min bästavän Linnéa Karlsson! och den ska snart göras om för har nog inte skrattat såhär länge på evigheter! Börjar med att berätta om min torsdag och den spenderades i stockholm. Det var en helt okej dag som spenderades tillsammans med nya människor :) fick vara med i grupp 11 och det var massa andra elvever från andra skolar med så i början var alla tysta men som kom vi igång med snacken och det kändes skönt! vi fick svara på massa frågor på olika montrar, tex. KRAFFT, Svensk travsport, Wången mm. det gick riktigt bra. Vi skulle gissa priset på tre olika hästar somm skulle vara med på aktionen och vi satt priser som 100000, 400000 och 250000. Dessa frågor skulle sen rättas och den gruppen som fick flest svar skulle vinna något.Det var riktigt fina hästar! kom tillbaka till stan vid fem och då blev det lite snabb shopping tillsammans med mamma, två nya jeans och ett nagellack belv fyndet. Fredagen så blev det stockholm igen och prisutdelning av torsdagens tävling. Jag och min grupp vann och det var tack vare Johannes som hjälpte oss med priserna av hästarna! Så vi vann varsin snygg väska från KRAFFT och en bok från svensk travsport! :) skojskoj! Denna fredag var ganska seg med intressan :) två olika föroläsningar om krafft och hur man gör för att köpa häst. Åkte tillbaka till Uppsala vid halv tolv. Mötte upp min vän Linnéa och vi kikade lite på stan och jag införskaffade mig ett par nya klackskor och två ringar! Sen blev det bio och vi såg hypnotisören, en hemsk film som man blev ganska tagen av med ändå helt okej. Fredag och lördag har spenderats hemma hos Linnéa och hennes familj. Har haft en riktigt kanon helg!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0