Jag saknar dig mindre och mindre ♥

Hejsan, sitter här och lyssnar på musik och tänkte väl snart ta en dusch. Måndagen spenderades i skolan och det gick väl helt okej, känns som om jag ligger i fas med historian! så hilma skönt! Red finaste silje på morgonen och det gick himla bra det med :) hon är så himla duktig! Resten av dagen spenderade jag hemma, eftersom man är skapligt trött efter resan till ullared som varade i helgen. hittade lite smått och gott där och det är bara roligt att kolla på folk hur de handlar :p Gårdagen spenderades på praktiken och det gick himla bra och dagen flöt på riktigt bra :) Cajsa kom ut och pratade lite med Anna. Sen åkte jag med henne hem och åkte med på tävling i Eskilstuna. Ooby Dooby C.J. såg väldigt fin ut i värmningen, Vi va redo för start och det blev V64 och det slutade med att vi kom på en tredjeplats ! underbart :D så skönt att vara tillbaka på tävlingsbanan efter ett tags uppehåll. Kom hem till gården igen och sov där tillsammans med Nisse. Ska nog skaffa mig en hund som sovsällskap. Super mysigt och somnade direkt. 
Livet flyter väl på bra, så ska inte klaga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0