Allmänt less !

tjingeling! just nu ligger jag i sängen och funderar starkt på att sova, fast kl inte är nio än. men sjukt trött och har en jävla huvudvärk. men vad gör det om hundra år?! skolan rullar väl på som vanlig. praktilen trivs jag bra på och jobbar även extra så det är toppen! men jag är allmänt less på hästar. så funderar på att lägga hjälmen åt sidan en stund och bara jobba med hästarna på praktiken. jag har ingen energi kvar eftersom det är så mycket häst jämt :( men vill egentligen inte lägga hjälmen åt sidan så får se hur detta slutar. i morgon 9/11 så fyllet världens finaste pojkvän år! så ska firas med tårta, men vi tjuv startade redan idag men jordgubbsbakelser! mums ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0