Stall Guldstjärna!

Halloj bloggen! Sitter idag i skolan och jobbar med projekt och företagande :) Efter lunchen så blir det hovvård.. Idag blir det att käka lunch med Linnéa :D efter plugget blir det stan en stund innan man beger sig till Stenhagen och ska möta upp pappa för att åka hem. Jag har kommit till en helt underbar praktik och det ligger ca 2 mil utaför Märsta. Jag stor trivs och längtar tillbaka redan fast jag var där senast igår. Måndagen var rätt lugn och jag fick köra två hästar, Bobo och Rocky. Det gick riktigt bra och det var kul att få köra på en rundbana :) Sen fick jag hjälpa till på massa ställen och det var super kul. tisdagen så blev det utsläpp vid halv åtta och efter det frukost. Sen så körde Jonas en hingst och jag fick äran att duscha honom :D Överlycklig! <3 Stall Guldstjärna är ett underbart ställe att få ha sin praktik på! Saknar er och era underbara hästar! Melvin saknar jag nog mest, så sjukt sööt! <3 Jag kommer igen på måndag med nya krafter! kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0