Tre dagar i uppsala!

Just nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att få åka hem :) Har spenderat måndags kvällen hemma hos min underbara Snyfft :D blev att gå och lägga sig tidigt för att hon skulle spela i stovretacupen på fyrishov :) väl där så insåg vi att vi hade tagit fel på klockan så vi var där en timme innan xD men vi satt och lyssnade på musik en stund och väntade på resten av hennes lag :) Matchen slutade 7-0 till huddinge. Snyfft blev arg och klev av plan. Åkte hem till henne och fixade oss, drog sen in till stan. Där träffade vi underbara människor och fick massa goda skratt :D Vi blev omdöpta båda två, så nu är det Snyfft och Blue som gäller ;) sen träffade vi E och S inte lika roligt.. vi drog oss sen vidare till allians och spelade yttligare en match, den slutade 1-0 till Gottland.. men nu hade de en bättre speling, fast några fula tacklingar från Gottland! inte okej alls! Åkte hem till Snyfft sen och gjorde inte mycket alls :p vi låg med varsin mobil och kollade facebook :) har man inget liv så har man inte. somnade runt halv tre med tårar i ögonen tyvärr "/ men sånt är livet. Idag så ska jag få min pappa och köpa färg åt mig så jag kan måla om mina garderomsdörrar :D <3 Snyfft är min bästa och mest älskade vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0