Mysig hemma kväll!

Hej :) skolan var jävligt roligt idag :) började med ett prov, sen göra klart en uppgift i biologin :) gick fint båda sakerna. Sen blev det en god lunch med kyckling och potatis ;) mums! Sen blev det lektion med Cajsa, då gällde redovisning på hästens sjukdomar. Efter det blev det hovvård och lite skoning ner på fyrislund :) efter skolan så var jag med min underbara vän, Philip :D vi kollade på massa saker. Köpte mig ett par skit snygga skidglasögon till kungsberget ;) åkte samma tåg hem med mamma, Towa och Tessan :) blev pizza till middag och nu sitter jag och tjockar i mig massa onyttigheter.. Men i morgon blir det rally med pappa :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0