en bra skoldag!

Sitter i soffan och kollar på skavlan med familjen :) skolan var riktig rolig idag, jobbade på riktigt flitigt. Blev riktigt nöjd med min insats. Hade först kvarvarande och då jobbade jag med biologi så jag får det att försvinna från schemat, efter det blev der Naturkunskap med Päivi och det gick också bra fast hon är lite seg. Sen äntligen blev det lunch och den spenderade jag med Philip, Jenny, Robin och Christian :) sen blev det Cajsa lektion fram till halv tre :D den var riktigt rolig idag. Snart klar ned sjukdomarn. Åkte till stationen med Philip och Jenny väntade på min bror och lillen ;) gick sen till donken och var där med Amanda :) träffade massa fina filurer ;) <3 puss på dagen! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0