12-01-2012

Sovmorgon är alltid lika skönt! och jag ville verkligen inte gå upp idag pga massa skit! men pallade mig till skolan och det var en rätt chill sh lektion. lunchen var väl sådär, blev fläskfilé med potatis :) idag så har man självklart varit orolig hela tiden! får se hur detta slutar för min älskade bror! <3 sen efter lunch så hade vi svenska med Janne eftersom Johan är hemma och är pappa ledig :D Grattis till eran son Elliot! <3 visade sig att mitt usb var hemma så kunde inte jobba alls. och Janne lät mig inte gå hem heller och jobba, j*vla gubbe! men jag stack ändå från skolan vid ett så nu får jag väl skolk... men jag orkade fan inte sitta i skola två timmar utan att göra ett skit! så blev stan och uträtta några ärenden med bästaste Amanda :) fick min mascara inköpt och ett shampoo. Amanda fyller ju 18år på måndag så hon fick även en present.. lika bra att man får bestämma själv vad man vill ha :) hittade även en kalender.. kommer nog aldrig köpa en sån dyr kalender igen! :( plånboken blev tyvärr tom, men vad gör det om 100år :D <3 åkte hem och letade fram alla böcker och så snart blir det pannkakor som min älskade mormor gjort! ikväll ska jag göra en god fruktsallad med mormor :) sova där igen sitter aldrig fel, ska nog flytta dit ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0