torsdag

Hej bloggen! idag är det torsdag och det innebär att det är bara en dag kvar sen kommer sportlovet. Det kommer bli så underbart att få vara ledig! men jag har ju hela lovet planerat så jag kommer ha fullt upp :) idag har det varit en dålig dag, det började med att tåget var inställt.. så fick åka bussen från tierp i uppsala. kom försent och hade inte pluggat till läxförhöret heller. sen på svenskan så hade jag verkligen inte ork till nått.. pratade iaf med syven och det kändes bra. kommer läsa till polis sen efter skolan :D <3 Idag så skulle jag och pappa laga mat men vi orkade inte det, så han bjöd på en kycklingrulle i lövsta ;) muns! nu blir det lite plugg och halv åtta hos mig. i morgon bilr det hem till min fina vän MA :D <3 puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla falsk vän, eller ''vän'' och ''vän'' vet jag inte längre.

2012-02-17 @ 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0