sportlov!

Hellu! sitter här och är super förkyld. men jag hoppas att jag är på bättringsvägen. Idag så vart det stallet och mys med mina fina tjejer Erica & Ebba :) Jag och Erica började med att rida Calvin. han gick super fint, lite vrång angående galopperna. sen kom Ebba och vi hjälps åt med att mocka och fixa vatten. sen så blev det fika i sadelkammaren, mys på höööög nivå! <3 fick även hjälpa till med Kappis genom att böja henne. känndes himla bra och lotta verkade nöjd :) i morgon så blir det stallet igen och löshoppning av Kappi :) sen blir det mys träning mer Erica :D plus att hon har blivit min lillasyster och att hon fyller 13 i morgon :D <3 på onsdag blir det ut på vägarna och ner mot göteborg :D <3 puss !

Kommentarer
Postat av: Erica

aww tack för dagen själv storasyster ! <3

2012-02-20 @ 21:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0