Kaprifol

Hellu! nu förstår jag vad killar vill med oss tjejter.. de tänker fan bara på att få knulla.. idioter!
Men tillbaka till dagen som har  varit kanon och härlig fast vädret inte var så himla bra. Jag har iaf varit till Kaprifol och varit ut med henne på en lång tur :) vi träffade på massa farligheter ute i skogen :) men hon skötte sig utmärkt :) mockade och fixade stallet :) <3 sen har jag städat och damsugit hela huste och gjort pannacotta åt pappa :D mums! till middag blev det kotletter och klyftpotatis, så himla gott! nu ska jag sbart sova för att orka med en härlig tur i morgon tillsammans med Ebba :) sen så kommer jag få träfffa en saknad person! <3 Tack för dagen Erica! <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack själv :)<3

2012-02-28 @ 20:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0