..

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra längre. Funderar på att byta skola helt flytta här ifrån, skaffa mig nya vänner och börja om från början. Skulle vara så mycket bättre en att behöva åka till skolan och känna en klump i magen. För det gör jag varje dag "/ jag älskar mina fina vänner som alltid ställer upp i skolan, men jag kan inte fortsätta som det är nu känns det som. Vill bara försvinna och känna mig älskad av just dej! Du var allt och lite till. Du är fortfarande min ängel som kommer ifrån ovan! <3 jag skulle kunna säga nu att det är dej jag vill leva med. Men vi skiljs nog åt här och nu. Hoppas du får det bättre utan mig. Jag ska vara stark och fortsätta kämpa! För vila kan man göra i graven! <3 tall, jag älskade dej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0