..



Jag känner att jag behöver skriva av mig en massa men jag vet inte riktikgt vart jag ska börja. Jag har massa och skriva om.. Jag lever mitt liv som om jag vore liten, jag går runt i mina rosalila onepiece och bara myser. Sjunger på teletubbies hela tiden, jag känner mig verkligen som en sån just nu. Det är riktigt roligt. Jag är på ett underligt bra humör med en massa framtida planer hur jag ska göra med mitt abretsliv efter studenten. Blir verkligen taggad på att bara dra utomlands och släppa allt som är här hemma. Men jag vet inte om jag skulle klara att vara ifrån min familj & vänner i ett års tid, det skulle vara så himla skönt att bara börja jobba på en hästfarm i Washington DC. Jag kommer nog aldrig komma dit, men jag har mina funderingar iaf :) jag har en stark kännsla av saknad till min älskade lilla katt Simrre! ♥ Nu i helgen så kommer nått bra hända känner jag på mig. Jag ska iaf till min lilla ponny och bli fottad av pappa. Så i morgon kväll blir det nog stallet och fin puts på hästen, flätning av man och svans. blir en genom gång över hela kroppen. han ska bli ren och fin helt och hållet. Kommer ta hand om min lilla mupp shettis också som jag kommer att longera och pyssla om henne. :) Jag kommer nog knalla runt i min onepiece och bara ta hand om mig själv. Kommer bli riktigt mysssssigt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0