Min nya praktik

Hejsan ! Nu har man ätit en god middag med mamma och pappa. Den som fattades var väl min kära pojkvän. Men han har varit på borta match med fotbollen. Ikväll blir det gofika, cheesecaken står och svalnar lite :) ska väl ganera den med blåbär snart :) Nu fattas bara min älskling som jag hoppas kommer hit snart :D i morgon har man sovmorgon, så himla skönt med sovmorgon! :) Förra veckan så på torsdagen åkte jag till torslunda kliniken på besök. Ett hilma trevligt ställe :) åkte även dit på fredagen och då blev det lite mera jobb. Torslunda kliniken kommer vara min nya praktik plats och jag trivs riktigt bra där fast jag bara har varit där i två dagar. :) Nu ska jag ganera min kaka sen invänta älsklingen ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0