2012-08-07

Godkväll. Denna helg som varit har jag spenderat tillsammans med min famlij, pojkvännen och hans famlij. Känner att jag trivs där hemma. Fredagen spenderade jag hos Micke, han hade träning och jag var hemma med pappa Rune och Bonnie. Vi beställde pizza på kvällningen. Jag som aldrig äter pizza annars åt en hel pizza :) Lördagen så åkte vi till mig, klippte gräset åt grannen. Åkte sedan till stallet och red min stora Mupp häst. Hon var så grymt fin! Åt en kebab tillsammans med min underbara familj och sen begav vi oss till Mickes bror Johan och AC. Satt ute på balkongen med AC och pratade massa skit. Åkte hem med kvart i tio tåget. Gick hem från tobostation och självklart fick jag skavsår på båda fötterna. Jag pch pöjken min kollade på en sjukt bra film! War horse, så sjukt bra! Söndagen så åkte jag till stallet för att ha hoppträning för fina Angelika. Gick super bra och jag hoppade hela 90cm :D nöjd brud! Åkte sedan till Karlholm för att min älskling skulle spela match. Gick även bra där tyckte jag men Micke var väl inte lika nöjd. Matchen slutade 4-4 iaf. Idag så har jag varit med min underbara lillasyster, vi hade Pixie några timmar och vi satt mest och snackade. Sån himla tur jag har som har en sån underbar lillasyster!! <3 Jag säger att livet rullar på ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0