Praktik

Hej. Denna vecka har det varit massa med jobb, jobbat vela veckan på stall Guldstjärna :) måndagen så blev till att köra mina svart söta små killar, det var kul att träffa alla igen :D sov hemma hos Ullis och Jonas hela veckan. Där trivs jag riktigt bra, resten av veckan flöt på riktigt bra! Fredagen var blandande känslor, såg tyvärr en död fölunge :( inte lätt att vara liten. Fredagen bjöd på pizza och lite glada sms med en snygging ;) lördagen spenderande jag i stallet tillsammans med AC :) sen tog jag in ängeln och pussade på henne <3 vart en lugn kväll med familjen och vi kollade på filmen SALT. Helt okej avslut på den kvällen. Sov länge på söndag morgonen och åkte till stallet på eftermiddagen och hade ett bra sällskap av Nathalie ;) åkte till en gullig kille på kvällningen <3 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0