Nynäshamn

Tre dagar av gädje och lite sorg. tisdag så drog jag till farmor. Kul att se henne igen eftersom det var ett tag sen sist "/ det blir så tyvärr eftersom hon bor så långt bort fast ändå så nära. Tisdagen spenderades med hennes kollegor genom någon förening. Vi lagade massvis med good mat! Jag skalada potatis och lag in fina kommenterer överallt ;) Tommy kom jag bra överenns med :) Sen träffade jag en Gotlänning vid själv middagen som var kl sju på tisdagskvällen. Han hade sin slägt uppe i esarby och det är inte längt ifrån mig, så satt och snackade med honom ett tag. blev sedan till att diska men jag orkade typ inget så satt på en stol och hängde :p På onsdagen så vaknade jag vid elva. knatade in i duschen och sedan till affären. Gick hela 3 km och lite till eftersom det sedan blev stan till tillsammans med faster Åsa och framor. Shoppade en jacka och lite smink. kvällen blev lugn :) Idag så åkte vi till min andra faster Jenny och hälsade på. Mycket trevlig får jag lov att säga! Fick även träffa Myh, Alwa och Jocke! :D Det har varit tre underbara dagar där nere :) puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0