Helg!

Hellu! Först lite skola, torsdagen var väldigt bra :) blev mycket planerat. Jag ringde även till bäcklösen och beställde tid för en tattoo :) skoj! Drog sedan till stan och träffade på Samuel. Sen lite senare kom Jennifer och Viktor in så då blev det lite shopping. Åkte hem vid sju sen blev det lungt på soffan :) fredagen.. Först belv det projekt och företagande tillsammas med Karin efter det blev det Cajsa lektion. Åkte sedan hem med feber "/ inte alls kul, jag som skulle vara med underbart folk. Blev en kväll på soffan. I morse kände jag mig bättre, men vädret var ju inte det bästa. Åkte iaf till Kaprifol på eftermiddagen, mys med Erica och hästarna. Efter skritt förhand i 20 min så frågade AC om jag ville rida hennes häst. Så det gjorde jag :) väldigt mysigt tills jag åkte av och rejält. Satt upp igen :) stolt tjej! Nu ligger jag på soffan med nackont och en lite hjärnskakning. I morgon blir det lungt. Erica, jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0