Praktik!

Praktiken flyter på som vanligt :) är sjukt glad över att få ha den på ett så underbart ställe! Hästarna är värda mycket i mitt liv och jag har självklart några favouriter :D Sally: Hon är ett varmblodsto och är ca 170 cm i mankhöjd, en perftekt dam som man inte ska klaga över :) hon springer som en gud och är helt underbar! i morgon ska hon ut på banan :D hoppas på placering iaf ;) Eldvira HITS: ett kallblodsto med mycket energi! men hon är min ögonsten och det trivs hon med, vi kommer bra överens utan tjafs. Hon är tyvärr väldigt stressad av sig så hon vill helst bara springa i trav. På banan så blir det ännu mera stress. Så tyvärr med sorg i hjärtat så kommer hon nog avlivas innom kort :'(. men hon kommer alltid ha den platsen i mitt hjärta hon har nu! <3 Kosmic: Han är en liten varmblods valack som har en rikigt fin trav och kommer utvecklas fint innom travet! Han är nett och jämn, lite smal, är man svårfödd så är man alltid det. han kommer vinna V75 en vacker dag :D <3

Kommentarer
Postat av: Gunilla Larsson

Hej Jessica, jag vet inte om jag når dig via denna kommentar, men jag såg ditt inlägg om Eldvira Hits. Tänkte bara att du skulle tycka det var kul att veta att hon lever och mår bra. Fyller 7 år i år, och motionstränas och gillar hoppning! Jag har haft henne sen 2012/2013 och hon är hur mysig som helst, lugn och stabil. Vi har jobbat mycket med att få bort stressen. Ha det bra!

2015-01-23 @ 15:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0