Helgen !

Helgen har varit underbar! Fredagen spenderades med två små underbara människor i vänge :D sjukt kul! Fick även träffa Jerry och lite mera människor :) satt där och drack lite smått och lyssnade på Ebba Grön! sjukt kul! natten fick bli hemma och min älskade vän och min bästa vän! Vi började lördagmorgonen med att städa hennes hus :) gick fint de! sen så tog vi bussen till säva och spenderade eftermiddagen där tillsammans med Amanda! blev att vara ridlärare för amanda och sen fick jag en uppgift jag inte vill göra om :p fick stå och knoppa cannons man, men det gick iaf fint! tvättade svansen och hade i potatis mjöl för att få den vit! eftersom Amanda tävlade idag! tog bussen och tåget hem till mig med Bea och käkade och fixade oss för att dra in till stan igen. kom på ner till tåget att vi kunde kanske komma in på krogen! så skrev till Johan och frågade om han kunde fixa in oss :) och det kunde han! gick till donken och kollade vad det var för folk där och träffade på lillebror och elsa, ida och två till. och det kom yttligare en underbar person dit! just då hade vi ingen lust med krogen så vi skulle kolla om vi kunde gå på bio men det var stängt. så gick in på O´connors istället :D satt där i ca 1,5 h och drack lite fin dricka! slutade med att vi fick springa till bussen för att hinna med den :p där stod Robin, Robin och Erik. Blev ännu mer dricka i vänge! vi klämde in oss i en lite lekstuga och hade sjuk kul. satt där i ca 5 timmar, sjukt kallt kan jag lova! spenderade natten på golvet hos eriksson.. kunde inte somna pga ont i halsen, mensvärk och massa skit.. så tog sex bussen ner till stan och kom hem till min mormorm kvart i åtta i morse.. gick direkt till sängen och slocknade direkt! vaknade vid två, underbart! fick en sen lunch av mormor och det sakade himelskt! nu så har jag lagat mat och bakat, ska väl sova om ett tag för att orka upp i morgon. I morgon blir det Jälla och klippa får! ska bli kul och spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0