21.23

Skolgång, det gillas inte alls! så sjukt jävla less på skooooolan! lust att hoppa av och skaffa ett jobb! men vi får väl se hur det blir med den saken.. iaf dagen var riktikgt slapp :) först var det säva som gällde och då hade vi körning med shettisarna :D Jag och Martin fick Pepsi en söööt lite tjej! Vi körde i ridhuset och gjorde pressationskörning, as kul! tävlade mot resten av klassen och vi vann! stolt över oss (a) Sen bar det av till skolan.. där fick jag träffa den nya läraren och han var helt okej :) vi pratade om grisen idag, och kunde verkligen inte koncentrera mig, beror på att jag knappt åt någon lunch "/ Fixade mig tillsammans med min fina tjej och drog oss ner på stan! :) Idag var de super kul att vara där och stor trivdes! Sen kom min underbara och gjorde mig ännu gladare :D Jag älskar dej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0