19.30

Onsdagen bestod av ridträning för bästa Lovisa! fick efter några veckors längtan ha min Zulle! han var helt underbar :) blev lite överförande på stora volterna, övergångar.. hela träningen gick fint! lunch efter det, sen pallade jag inte med skolan och allt runt omkring mig så jag drog hem till min häst! underbart! <3 blev lite osams med honom men han gick till slut på halv långa tyglar i tölten! Mys! sen så satte jag igång med tvättande av sadlar, träns och massa små prylar :) satt mig efter lite kämpande framför datorn och fick lite jobb gjort! Åkte hem till Emil och sov hos honom!

Torsdag.. ännu en jävla jobbig dag! pallade verkliged inte med plugget idag. men stannade iaf för att inte få mera ogiltig frånvaro! spenderade ca 5 timmar på stan. Bärgarn du är grymt bra och du ska inte alls ta livet av dig! Du är en som alltid finns där ju! :) <3 Tack för att du förstår iaf ! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0