17.52



Hej bloggen!

Just nu sitter jag och försöker plugga men vet inte rikrigt hur det går :p menmen.. Dagens arbete gick galant! Men vi höll nästan på att förlora en häst idag "/ han skenade en massa och höll på och hoppa/stutsa och sen så föll han ihop och kvävde nästan sig själv.. men han kom upp på hovarna efter att få tänka klart. Men dagen slutade iaf lyckligt! Fick ett sms av min vän Jennifer och hon ville att vi skulle åka upp till hästarna. Fick skjus upp av min mormor och tog en tur på min älskade ponny. Dagens träningspass bestod av skänkelvikningar och böjning av nacke. Han skötte sig fint, blev ett galopp rus på vägen hem :) älskar min ponny! <3 Nu ska jag åka till min mormor och fixa naglarna och äta massa godis! :D <3

Puss på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0