15-18/7

15/7

Jag spendraede dagen på jobbet med nya saker! Vi skulle ta in hingstarna för värkning, blir omkull sprungen och nästan trampad "/ men det gick bra, blev en strucken tå nagel och ett par skitiga byxor :p på eftermiddagen kom mor och far med jordgubbstårta :) blev en lyckad sista dag! Sen åkte vi hem och gjorde i ordning smörgåstårtan och bjöd hit min älskade mormor ;) sen åkt vi med henne ner till örbyhus och köpte godis och hyrde en film.. det blev BECK- Levande begravd. En riktigt bra film! sen somnade jag efter den..

16/7

Lördag och en shopping dag i valbo :) jag köpte mig en ny ridhjälm och lite smått och gott :) sen blev det att packa och åka mot stor stan uppsala :) Känns som att komma till min andra familj och det känns super! spenderade natten där :)

17/7

Det blev frukost och lite fix innan jag följde med päronen till affären och handlade middag :) sen åkte vi hem och slappade på soffan, skööönt!!! <3 Blev en god middag och godis till efterätt ;) <3

18/7

Idag så åkte jag hem från stan och nu sitter jag här och väntar på middagen, kvällen kommer nog bli lyckad!!! Fan vad jag saknar dig! <3<3



En lyckad helg för min del ;) <3

PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0