2011-12-17

Idag kommer snön ner.. inte ett dugg kul! sorry för en sjukt dålig update men jag har inte suttit alls vid datan, denna vecka har jag spenderat i skolan :) har varit riktigt roligt! synd bara att man slutar på måndag "/ fast det kommer vara skönt mede några veckors ledighet :D under dessa dagar har jag mött en underbar kille, kan inte förstå vart han har varit hela tiden? Jag kan säga att jag älskade honom från första stund! Idag så har jag städat hela huset och varit på promenad med hundarna i skit vädret "/ min snälla pappa följde med ;) nu har jag slängt i mig spagetti och köttfärsås. sen ska man till tåget vid fem och åka till min älskling ! <3 blir att sova där och åka hem i morgon :) i morgon ska jag ut och kapa en gran ;) <3 Jag älskar dig Joar Kuoppala! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0